Klachtenregeling
Klachtenregeling
Help ons onze dienstverlening te verbeteren
Bij Lenferink Paus staan we voor kwaliteit. Wij willen u altijd optimaal van dienst zijn.
Voldoen we desondanks niet helemaal aan uw wensen en verwachtingen? Dan horen we graag hoe we onze dienstverlening kunt verbeteren. Neem in dat geval contact op met uw eigen contactpersoon of de directie. We zoeken dan samen met u naar een passende oplossing. Uitgangspunt voor ons is dat uw belangen zorgvuldig en snel behartigd worden.
U kunt een specifieke klacht op verschillende manieren kenbaar maken:
Mondeling: u kunt altijd (telefonisch) contact opnemen met ons. Een persoonlijk gesprek biedt vaak een snelle en adequate oplossing voor een probleem.
Edwin Paus, mobiel: 06-12964428
Ronald Lenferink, mobiel: 06-27864687
Wat doen wij met uw klacht?
Wij willen dat u enthousiast en tevreden bent over onze dienstverlening. Daarom doen wij er binnen onze mogelijkheden alles aan om een klacht naar tevredenheid af te handelen én onze dienstverlening waar nodig te verbeteren. Omdat we dit zorgvuldig willen doen, kunnen we niet altijd per ommegaande een reactie sturen. Ons streven is om binnen een week na ontvangst van uw klacht contact met u op te nemen.